Als u personeel heeft komt u er niet onderuit: loonadministratie. Veel ondernemers vinden dit, net als u, een vervelend klusje dat veel haken en ogen heeft. Zo moet u bijvoorbeeld nadenken over het verzorgen van maandelijkse loonaangiftes en uitbetalingen en de afhandeling met pensioenfondsen en het UWV. Voor startende ordernemingen is het uitzoeken van het hoe, wat en wanneer van de loonadministratie vaak een hele klus. Wij van ABACC kunnen u hiermee ondersteunen door advies op maat te geven zodat u vervolgens zelf aan de slag kunt. Op deze manier weet u zeker dat u correct te werk gaat en beschikt u over een vertrouwde partner voor uw loonadministratie vraagstukken. Wilt u liever uw loonadministratie uitbesteden zodat u zich kunt focussen op meer belangrijke zaken? Ook dit kunnen wij tot in de puntjes voor u verzorgen. Omdat wij altijd op de hoogte zijn van de meest recent geldende regelingen, wettelijke bepalingen en cao’s kunnen wij de loonadministratie u uit handen nemen. Zo bent u altijd verzekerd dat uw werknemers het salaris op tijd ontvangen, dat de loonaangiftes tijdig en correct worden uitgevoerd en dat u inzicht heeft in de verwachtte salariskosten per werknemer.
Wilt u meer weten over hoe wij u kunnen ondersteunen in de loonadministratie? Wij zijn er voor u!